Global Design Project #057 | Colour Challenge


Eindelijk doe ik weer eens mee met een challenge van het Global Design Project
en zodra ik de challenge zag, wist ik ook meteen wat ik wilde gaan maken. Heb jij dat ook wel eens, waardoor word jij geïnspireerd ?
Het meedoen aan challenges is soms echt een uitdaging en je word soms uit je 'comfort zone' getrokken. Ik heb dat regelmatig met sommige kleurenuitdagingen, maar met deze dus niet. Zoals je misschien wel weet ben ik gek op pastelkleuren....


De kaart van vandaag heeft geen standaard maat. Eigenlijk wilde ik een langwerpige kaart van 10 x 20 cm maken, maar ik wilde per se de Polka Dot Textured Inpressions Embossing Folder gebruiken en die is 'maar' 15 cm lang. Tsja... 


De bloem uit de Birthday Blooms stempelset heb ik eerst embossed op Watercolor Paper en met Aqua Painters ingekleurd. Daarna heel voorzichtig uitgeknipt, wat een werkje... De bloem heb ik op de achtergrond geplakt en daar bovenop heb ik uit Gold Glimmer Paper het woordje 'celebrate' gestanst. Dit gave stansje zit in de set Sunshine Wishes Thinlits Dies


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 



Fijne dag nog !








15 opmerkingen

  1. Just fell off my chair and passed out! WOW Krista. This is stunning.
    Thanks so much for playing along to the Global Design Project this week. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You blow me away. This is an unbelievable use of the color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Just stunning Krista. I love this stamp so much and that embossing folder is one of my favourites as well. A beautiful combination! Thanks so much for your inspiration and continued support of GDP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your card is amazing! I love the color of the flower and the bold debossed polkadots!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Kris! Super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen