Global Design Project 076 | Case the Designer


Op het nippertje lever ik nog een kaartje aan voor de challenge van deze week van het Global Design Project. Nu ik begin van de week werk komt het er gewoonweg niet van om dan kaartjes te maken... Gelukkig had ik net ineens wat inspiratie voor de challenge. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerder twee kaartjes gemaakt had, maar daar was ik helemaal niet tevreden over.


Het Calypso Coral inktkussen lag nog op mijn tafel en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een ombre achtergrond te maken, samen met de Watermelon Wonder en Blushing Bride inkten. Het stuk Watercolor Paper heb ik eerst met een Aqua Painter goed nat gemaakt en daarna in delen de inkt er overheen gesmeerd. Doordat het papier goed nat was liepen de kleuren mooi in elkaar over.
Nadat het papier goed gedroogd is heb ik het nog even door de Big Shot gehaald met de Polka Dot Embossing Folder. 



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Fijne zondag nog!



1 opmerking