D'r is er weer een!


I'm on a roll! Laat ik niet heel lang geleden schreef ik dat het met het scrappen niet echt lekker gaat bij mij, schud ik zo weer een layout uit mijn mouw! Sterker nog : er ligt nog een half afgemaakte layout op mijn werkplek... Ik begin er nog lol in te krijgen ook 😂 .

Zwart-wit foto's op een layout vind ik heel mooi, daardoor kan je ook meer met kleuren die je zelf leuk vind aan de slag - vind ik dan... Dit keer ben ik aan de slag gegaan met Island Indigo. 't Is een prachtkleur, maar word hier weinig gebruikt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. 


Ondanks dat Stampin' Up! niet echt scrapspullen verkoopt - naast de Project Life producten dan - kan je ook met stempels heel goed uit de voeten. Ik ben ook meer van het clean & simple. Je zal van mij geen heel volgepropte layout tegenkomen, maar toch lijkt het me ook wel eens leuk om met zo'n kant-en-klare kit aan de slag te gaan. Met van die thickers enzo... Wie weet...


En nog even een close-up'je... Fijn weekend vast, er is prachtig weer voorspeld, dus wij gaan lekker veel naar buiten!


Wil je dit project ook  maken ? 

Geen opmerkingen