In Colors 2015 - 2017


Helaas moeten we over iets meer dan een maand afscheid gaan nemen van deze mooie In Colors 😢 . Ik vind het erg jammer, met name Watermelon Wonder, Mint Macaron en Tip Top Taupe vind ik mooie kleuren. Gelukkig komen er vijf hele mooie kleuren voor terug! Je hebt op mijn blog en misschien wel op het wereldwijde web al eea kunnen zien. Binnenkort meer over deze nieuwe kleuren.

Ik heb een serie kaartjes gemaakt met de 2015 - 2017 In Colors deze vijf kleuren : zelfde kaartjes - andere kleuren. 


De Sparkle Textured Impressions Embossing Folder blijft ook een favoriet! En ik ben heel blij dat de Badges & Banners stempelset met Best Badge pons ook weer in de nieuwste catalogus staat.

Ik kan niet wachten tot ik meer uit deze nieuwe catalogus kan bestellen, er staat zoveel leuks weer in! Ik mag je helaas nog niet vertellen wat er allemaal in staat, dan blijft nog even een verrassing...


Ik wens je vast een heel fijn weekend. Of een hele fijne vakantie, als je vakantie hebt. Ik mag twee weken vakantie vieren, heerlijk! Hopelijk kan ik ook lekker veel knutselen deze komende weken.

Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Geen opmerkingen