Global Design Project 093 | Colour Challenge


Toen ik de challenge van het Global Design Team zag moest ik even slikken... Zulke felle kleuren bij elkaar! Liefst had ik deze challenge over willen slaan, maar ja, soms moet je jezelf even uitdagen ;-)


Een kaart zou het echt niet worden, dus besloot ik een layout te maken - nadat ik eerst overwogen heb een PL pagina te maken.

Allereerst heb ik op de achtergrond een grote 'vlek' gemaakt op Aquarelpapier in Lemon Lime Twist. Vervolgens heb ik met Embossing Paste en een retired stencil (ik kan daar echt geen afscheid van nemen) een patroon gemaakt. Dat moest even drogen en de volgende dag ben ik met de rest van de layout aan de slag gegaan.


Geen moeilijke techniekjes, gewoon lekker kliederen...! Bedankt weer voor het langskomen!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


2 opmerkingen