Life is Lovely!


De laatste tijd krijg ik steeds meer zin om te scrappen. Normaal gesproken gebruik ik daar voornamelijk producten van SU voor. Maar vanmiddag was ik even in Nieuwengein en daar zag ik toch wel heel veel leuk papier, stickers, mixed media spul en thickers... Ik kon het niet laten liggen en heb het een en ander mee naar huis genomen.

De kit scrapvellen had ik al diverse keren in mijn online mandje gedaan en daarna weer afgesloten, maar toen ik ze life in de winkel zag liggen was ik echt om.


Eenmaal thuisgekomen ben ik meteen aan de slag gegaan en heb deze pagina gemaakt. Ik heb hier nauwelijks SU gebruikt... onderaan deze post vind je een lijstje met de gebruikte SU materialen.



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Geen opmerkingen