Oh, hello friend!


Vandaag ben ik een dagje aan het stempelen geweest, ik heb een aantal projectjes gemaakt. De komende dagen zal ik je ze laten zien.
Deze kaart is de eerste uit een serie, weer heb ik met de nieuwste In Colors een achtergrondje gemaakt d.m.v. de watercolortechniek. Een echte techniek is het natuurlijk niet, 't is gewoon wat kliederen met inkt en water ;-)

Wist je dat je op het Shimmery White Card Stock ook heel goed kan watercoloren? Als je een beetje uitkijkt met de hoeveelheid water die je gebruikt, dan gaat het prima. Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de kleur Tranquil Tide, ik ga deze kleur steeds meer waarderen...


Het diamantje vind ik helemaal gaaf, deze die zit in de Eclectic Layers Thinlits set. Ik kom er net alleen achter dat ik de diamant die niet meer kan vinden. Boeh! Hopelijk duikt ie nog ergens op...
Fijne avond nog!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :





Geen opmerkingen